2013. február 1., péntek

Ajtó dekor

Egyre inkább tavaszi zsongásban vagyok, mivel ma is gyönyörű napsütés van, bár sajnos tudom, hogy a tél nem akar ereszteni és vissza tér a hideg és a borús idő. De ma még süt a nap, így a tavasz várás közben gyűjtöttem jó sok ajtó dekor ötletet.
Mint a képeken is látható lehet sok pénzből álom szépet és kevésbé tartósat, illetve kevés pénzből szépet és tartósat készíteni.

Őszintén szólva, engem eléggé megfogott ez az esernyős, bár biztos nem tömném meg élő virággal.


Élő virágból mindenképp olyant választanék, ami strapabíró, mert a tulipán például nagyon jól mutat, de nagyon gyorsan "elveszti a fejét", vagyis lekonyul. Persze az esernyőben elrejtve ott az éltető víz, de a meleg és a tűző nap eléggé megviseli a virágokat.

Nagyon tetszik ez a kis táblácskákból eszkábált spring felírat is, persze én azért maradnék a magyar nyelvnél, mert szerintem az egyik legszebb szavunk a tavasz...




Erről eszembe jutott, hogy tartanék egy kis közvélemény kutatást (fúj ezt a szót utálom, mindig a telefonos "zaklatás" jut róla eszembe, de ígérem senkit nem fogok telefonon zaklatni) kinek melyik virág jelenti a tavaszt, mely virág az, amire ha ránézel azonnal a tavasz jut eszedbe?

Nekem megvallom a sárga nárcisz a favorit, lehet a színe miatt, de ha meglátom azonnal érzem a nap melegét, a sok színt, a fű haragos zöldje, a gyümölcsfák fehér-rózsaszín virágai, az ég ragyogó kékje és persze a nap sárgasága. Rengeteg virág nevet felsorolhatnék még, amik szívemnek kedvesek, de a tavaszt nekem határozottan a nárcisz jelenti. :)



Kérlek írjátok ide megjegyzésben melyik virággal kapcsolnátok össze a tavasz szót.
Előre is köszönöm, nagyon kíváncsi vagyok, hogy melyik virág lesz a befutó. :)

És most jöjjenek a képek, amiket nektek gyűjtöttem. Aki pedig inspirálódik és kedvet kap egy szép tavaszi ajtó dekor elkészítéséhez, küldje el az elkészült mű képét, és kiteszem ide a blogra.



































Mondtam, hogy rengeteg képet szedtem össze. :)

A tulipánra szeretnék még picit vissza kanyarodni. 
A tulipánról mindig az Anyák napja jut eszembe, mert Anyukámnak mindig tulipánt adtam azon a nevezetes napon, amiket a Nagymamám kertjében szedtem. Természetesen a Nagyi tudtával és beleegyezésével, sőt erre az alkalomra külön meg voltak a tövek, amiket kijelölt számomra, hogy melyikről melyik virágot szedjem le. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése