2013. február 2., szombat

Mini kertek újratöltve

Ma átnéztem a blog statisztikai adatait, mert kíváncsi voltam vajon melyik bejegyzés volt a legérdekesebb, melyiknek lett a legnagyobb a nézettsége. Meglepetésemre a mini kertek témájú bejegyzés magasan vezeti a mezőnyt. Ennek örömére gondoltam megleplek benneteket egy újabb mini kertes bejegyzéssel. Egyébként nekem is szívem csücske a téma, persze nem a giccsparádéra gondolok, mert sajnos fellelhető ilyen is nem egy. Emlékszem gyerekkoromban a falu szabójának kertjében voltak kőből készült mini házikók és mindig elragadta képzeletem a kicsiny falu amit saját kezével épített. Elképzeltem a mini emberkéket, ahogy jönnek-mennek a házikók közt. Ezért is örülök, hogy mások fantáziáját is megragadták ezek a kicsiny kertecskék.
Szóval, a törött virágcserepet nem kidobni, tessék újrahasznosítani és létrehozni benne egy saját mini kertet. Én is készülök egyelőre csak fejben egy ilyen apróság létrehozásában, de előtte még sok egyéb munka vár ránk.

Íme egy újabb válogatás a mini kertecskékből, tessék inspirálódni és kedvet kapni a munkához, ami inkább szórakozás. :)













































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése