2014. szeptember 16., kedd

Beszéljük a bútorfestésről...

Igen, megkerültem... nem is voltam elveszve, csak annyi más teendőm volt, és kevés affinitásom, hogy blogoljak, és ez meg is látszik... :(
De most egy fontos téma jött szembe velem, és muszáj róla írjak. Az utóbbi időben ha kell, ha nem bele botlok a legújabb őrületbe, ami elérte kis hazánkat. Ami nem is baj, mert az újrahasznosítás nagyon jó dolog, és a jövőnk szempontjából egyre sürgetőbb kérdés is. Szóval van ez a bútor átfestési mizéria... amit teljes egészében támogatok, mert tényleg nagyon klassz dolog a megunt bútort átalakítani, kicsit feldobni, így elkerülhető a kidobás és a pénz költés. Így aztán utána néztem és összeszedtem amit találtam a témában.

A legalaposabb leírást a Kicsi Ház blogon találtam Szentgyörgyi Kata már vérprofi, ha bútor festésről van szó. Ebben a cikkben leírja lépésenként, hogy mit és hogyan csináljunk.

Laminált bútorlap esetében is van megoldás, nem csak fa bútort lehet átfesteni, ehhez ad jó ötletet az Ötletmozaik cikke.

Ugye szó volt már az Tikkurila alapozóról és festékről, aztán a lazúrozásról, és most jöjjön egy viszonylagos újdonság a Chalk Paint, amiről a nemiskacat blogon olvashattok, illetve van egy hazai facebook oldal az Annie Sloan Hungary.

Na ha még nem unjátok a témát, akkor javaslom, hogy nézzétek meg ezt a néhány videót, amiben a Pentart termékek segítségével varázsolnak új ruhát egy öreg kredencnek és 1 kis komódnak.
Bevallom én régóta használom a Pentart termékeket és nagyon meg vagyok velük elégedve. :)









Ha a bútorfestésen már túl vagytok jöhet a parketta, a csempe és így tovább... :)
Jó munkát!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése